Rabu, 25 Ogos 2010

Home » , , » Anak Kucing Geletek Terkejut

Anak Kucing Geletek Terkejut

Asalamulaikum Kepada nuffnanger,bloger-bloger dan penulis blogs sekalian...Jangan Dok pening-pening pasal kerja atau nakcari idea apa kata kita ceria-ceriakan diri sedikit baru seronok buat kerja,,,Laksamana nak tanya niii..ko orang ada kucing tak atau bahasa kuno CAT..kekkkekke..Kucing korang kat umah bleh tak buat macam kat  video kat bawah tu......Jom Lihat Zuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....



3 ulasan:

  1. haha..lawak giler..comel kucing tu..

    BalasPadam
  2. cute nye memiau... ^__^ suke3..

    BalasPadam
  3. Kucing saya pun leh buat macam tu.. sume kucing akan bertindak macam tu.. tak caya cuba buat.. :D

    BalasPadam