Ahad, 29 Ogos 2010

Home » , , , , , , , , , , , , » Membuat Pangilan Percuma dengan E-numx

Membuat Pangilan Percuma dengan E-numx

Asalamulaikum..Gempak tak tajuk kat kat atas tu "Membuat Pangilan Percuma dengan E-numx" boleh percaya ker percuma ni..konfen anda tak percaya kan..La..ni Laksamana nak cerita sedikit mengenai e-numx ni..Untuk pengetahuan anda Laksamana dah guna e-numx ni sejak bulan Mei 2010 baru-baru ni..Tetapi laksamana penguna berbayar jadi boleh buat pangilan kemana-mana sahaja dengan kadar sama rata di malaysia dan percuma...
Tentu anda tertanya-tanya apa menda la..Laksamana cerita e-numx..e-numx ni kan!!! E-numx ni adalah produk yang di keluarkan oleh Syarikat E-sky yang berpusat di johor dan mempunyai cawangan di US  
E-numx ni merupakan satu produk telekomunikasi terkini dan masa depan. E-Num x ialah singkatan nama Eektronik Number dan X membawa maksud pelbagai..ianya sebagai satu nombor untuk semua talian tetap, fax atau nombor hand phone,VoIP, SMS and IMs (Skype , MSN , GoogleTalk, iChat, Yahoo Messenger dan banyak lagi).Kiranya e-numx ni no talian pc la.Dengan penggunaan E-Num x ini kita dapat membuat panggilan :
  1. Dari telefon bimbit anda ke telefon bimbit
  2. Dari telefon bimbit anda ke komputer peribadi New Product
  3. Dari komputer peribadi ketalian tetap telefon bimbit
  4. Dari komputer peribadi ke komputer peribadi...dan ianya PERCUMA
Maksudnya E-numX ni 4 Dalam 1 la. Untuk mengunakan perkhidmatan ni kita di beri 2 pilihan sama ada mahu menjadi penguna percuma atau berbayar. Laksamana Cerita dahulu penguna percuma ni..Jika kita menjadi ahli percuma kita akan dapat satu no E-NumX seperti no Laksamana punya iaitu 888 100 23 401, satu Laman web seperti ini http://enumxgempak.e-numx.com dan satu perisian eSky Softphone untuk membuat pangilan Dari komputer peribadi ke komputer peribadi (no enumx ke enumx) yang ni percuma la.

Tertarik bukan...daftar percuma dah boleh buat pangilan percuma dan kemudahan lain dengan percuma..tak kan tak mahu jadi ahli kut...Apa kelebihan ahli berbayar pulak???? yang ni Laksamana akan buat Topik lain kira sambungan la....Jika berminat mahu jadi ahli percuma boleh klik dekat SINI..Selamat Menyertai e-Numx.

p/s:Nantikan sambungan seterusnya mengenai E-numx ni..berbaloi-baloi guna..banyak keistimewaan dan kelebihan yang 
kita dapat daripada apa yang 
kita guna sekarang..ni

0 ulasan:

Catat Ulasan