Selasa, 31 Ogos 2010

Home » , , » Smart Alarm Lock Mencegah Kecurian Harta Benda Di Musim Perayaan

Smart Alarm Lock Mencegah Kecurian Harta Benda Di Musim Perayaan

Asalamulaikum...musim perayaan Hari Raya Aidilfitri semakin dekat dan kita dan mereka yang di bandar besar mungkin merancang untuk Pulang ke kampung halaman meningalkan harta benda di bandar.Tanpa kita sedari mungkin Harta benda rumah,kenderaan dan harta berharga amat di tunggu bagi mereka yang buat kerja lebih masa di musin perayaan atau cuti ini (Perompak) kerana berangapan kegiatan mereka ini selamat.
Adakah Kita Sudah Membuat Langkah-Langkah Pencegahan Terhadap Keluarga & Harta Benda Kita???
Laksamana nak kongsi satu alat yang dapat membantu kita mencegah kegiatan ini dari berlaku iaitu  Smart Alarm lock. Smart Alarm lock ini sememangnya menjadi barang kewajipan  bagi setiap rakyat malaysia hari ini,demi untuk memastikan keluarga atau harta benda kita lebih selamat.

Jangan kita terlalu sayangkan wang ringgit kita, hingga kita terlepas pandang kepada perkara keselamatan,Jangan bila dah terjadi sesuatu baru kita nak sedar..bak kata pepatah sudah terhantuk baru terngadahMungkin ada yang tidak mampu untuk memasang sistem penggera keselamatan kerana kos yang agak besar,jadi Smart Alarm Lock adalah penyelesaiannya,yang penting adalah faktor keselamatan anda dan keluarga sentiasa terjamin.

Antara kelebihan  Smart Alarm Lock ialah seperti berikut:
  1. Bukan sekadar kunci biasa ianya akan berbunyi seperti alarm kereta jika digoyangkan.Ia membantu menakutkan Penjenayah Sebelum sempat mereka masuk kerumah atau  membawa lari kenderaan anda.
  2. Menggunakan 3 biji battery AAA yang mudah di dapati di pasaraya,tahan selama 6 bulan.
  3. Sesuai untuk diletakkan di grill pintu,tingkap,stering kereta,di disk brake motor atau spoket untuk mencegah penjenayah  dari  mengambil  harta anda.
  4. Memiliki dwi fungsi yang mana jika kita tidak mahukan fungsi "alarm" hanya terbalik kan Lock Beam.
  5. Kekuatan bunyi yang sangat kuat  melebihi 100dB atau  (boleh kedengaran sejauh 50meter),Hanya menggunakan 200mA current
  6. Lock Body diperbuat dari Zink Alloy yang kalis air
  7. Mempunyai prestasi yang sangat baik dan "low error"
  8. Mesra pengguna,apabila kita memasukkan Lock Beam ke dalam Lock Body ,Bunyi amaran akan keluar menandakan kunci di dalam fungsi alarm..Jika digongcangkan bunyi amaran pertama akan kedengaran ,jika terus digoncangkan,alarm yang kuat akan dihasilkan.
  9. Mudah di selenggara ,hanya dengan menggunakan screw driver philip saja jika ingin menggantikan battery nya.
  10. Ianya ringan mudah untuk di bawa  kemana -mana
  11. Menjimatkan kos manggantikan secutity Alarm system yang bernilai ribuan ringgit
  12. Berteknologi korea yang terbukti tahan lama     
Lihat Demo Cara Kegunaan Smart Alarm Lock



p/s: Dapatkan segera Smart Alarm Lock anda untuk ciri-ciri langkah keselamatan harta benda anda.Untuk Dapatkan KLIK DI SINI.. Laksamana di fahamkan ada tawaran istimewa  terhad untuk 30 orang SAHAJA!!!  Dengan harga RM 100.Selepas tawaran ini  akan dinaikkan kembali kepada harga asal Smart Alarm lock ini dengan harga RM150...BOleh pilih la nak jadi orang dalam linkungan 30 orang tu yang jimat RM 50 atau tidak.

0 ulasan:

Catat Ulasan