Jumaat, 27 Ogos 2010

Home » , , » 7 Hari Usia Kelahiran

7 Hari Usia Kelahiran

Setiap kehidupan ada permulaan dan ada Penamatan atau akhiran ,Begitu juga dengan kelahiran Blogs laksamana ni yang di beri nama SeniLaksamana.blogspot. Menanti hari ke hari genap sudah seminggu atau 7 hari kelahiran laksamana ke dunia penulisan Blogs,masih bayi bagaikan pakai lanpin.kekekke. Untuk Pengetahuan Pembaca senilaksamana.blogspot telah dilahirkan dan di lancar pada hari JUmaat bertarikh 20 ogos 2010 manakala topik penulisan pertamanya ialah Teratak Seni Laksamana .
Walaupun masih baru.senilaksamana.blogspot sudah mempunyai seramai 58 orang pengikut yang mengikuti senilaksamana.blogspot ini Pelawat yang ke 58 ini datang daripada http://faizalfredley.com/ . Terima kasih Laksamana ucapkan kepada pengikut Blogs senilaksamana.blogspot ini dan tidak lupa juga kepada pelawat,pengunjung dan pemberi komen atau pendapat tanpa anda siapalah senilaksamana.blogspot.

Untuk Cabaran bulan ini yang hanya tinggal beberapa hari lagi Laksamana ingin menetapkan senilaksamana.blogspot mendapat trafik sekurang-kurangnya 200 pelawat sehari sebelum akhir bulan ini. Dalam tempoh kelahiran blog senilaksamana.blogspot ini pada 20 ogos sehingga 26 ogos 2010 laksamana hanya dapat trafik yang paling tinggi seramai 161 pelawat unik dengan 251 paparan iaitu pada 22 ogos lalu. Manakla Pelawat unik paling sedikit ialah pada 21 ogos dengan 69 pelawat unik dan 102 paparan.

Laksamana juga berharap senilaksamana.blogspot cepat ter index di mesin carian seperti Google, Yahoo, Amazon.com dabn lain-lain mesin carian..Laksamana juga berbesar hati jika ada Pengiklan dari Nuffnang yang sudi meletak iklan di senilaksamana.blogspot ini (Buffered Earnings)... Sekali lagi Laksamana ,mengucapkan berbanyak jutaan dan ribuan terima kasih kepada mereka yang terus menerus menyokong Teratak senilaksamana.blogspot.

1 ulasan:

  1. hanya login fb dapat rm100 sehari..nak tau...ini pasti dapat meringankan beban anda
    join my group.....

    http://www.facebook.com/group.php?gid=135935586447617

    BalasPadam